شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب بود 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه از اخلاص، روحیه جهادی، مردم‌داری و شوق خدمت به عنوان شعارهای اصیل انقلاب اسلامی‌ یاد کرد و گفت: شهید رئیسی و شهدای خدمت احیاگر و مظهر شعارهای انقلاب بودند. 
کد خبر: ۹۶۰۵۶۴۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، علی یعقوبیان اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن در مکتب امام راحل و انقلاب مردمی ایران، شعارها و راهبردهای از همان ابتدا در اذهان شکل گرفت که انقلاب اسلامی متعلق به پابرهنگان و مستضعفان و فریادرس مظلومان عالم است. 

 وی تصریح کرد: در مکتب امام راحل که برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی «صلی‌الله» است شاگردانی مانند شهید بهشتی، شهید مطهری و شهید رئیسی تربیت شدند که هر کدام به تنهایی در حوزه کاری خود احیا کننده شعارهای انقلاب اسلامی‌بودند. 

یعقوبیان از شهید رئیسی به عنوان یکی از تربیت یافتگان اصیل امام و انقلاب یاد کرد و افزود: در سیره زندگی شخصی و همچنین فعالیت‌های اداری در مناصب مختلف هیچگاه کوچک‌ترین انحرافی مشاهده نشد و آنچه‌ که موازین شرع و اسلام و قانون بود توسط این شهید خدمت به صورت کامل اجرا می‌شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه از اخلاص، روحیه جهادی، مردم‌داری و شوق خدمت به عنوان شعارهای اصیل انقلاب اسلامی‌یاد کرد و گفت: شهید رئیسی و شهدای خدمت مظهر شعارهای انقلاب بودند. 

وی به نخستین شاخصه این شهید گرانقدر اشاره کرد و افزود: در باب اخلاص شهید رئیسی می‌توان از همان ابتدای ورودش به صحنه مناظرات انتخاباتی اشاره کرد که هیچگاه پاسخ طعنه زنندگان، بدخواهان و بسیاری از تهمت‌هایی که به سیدالشهدای خدمت روا داشتند را نداد و همه را به تقوا، صبر و متانت نیز توصیه می‌کرد، کما اینکه در مناصب قبلی هم اینگونه رفتاری داشت.

یعقوبیان ادامه داد: اخلاص شهید رئیسی یکی از مولفه‌هایی بود که بعد از تحویل دولت به کمک او آمد و بسیاری از موانع و گره‌های بسته کشور را با همین روحیه مدیریت کرد و توانست یک ریل‌گذاری جدیدی در روند خدمت‌رسانی پایه گذاری کند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه اضافه کرد: تحقق روحیه جهادی از دیگر شعارهای انقلاب اسلامی‌بود که در شهید رئیسی و دولت خدمتگذار سیزدهم به منصه ظهور رسید، در عین حال شهید رئیسی و همچنین شهید امیرعبدالهیان‌ با روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی کمر همت بستند تا مشکلاتی را که تقریبا یک دهه به مذاکره و رابطه با آمریکا گره زده‌ بودند را یکی پس از دیگری باز کنند. 

وی با اشاره به اینکه اوج این روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر را می‌توان در سفرهای متعدد استانی بویژه استانهای محروم و کم‌برخوردار مشاهده کرد، افزود: شهید رئیسی با چندین سفر به استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان و دیگر استان‌های کشور که سراغ نداریم رئیس جمهوری به این میزان برای انها دغدغه داشته‌باشد یک پایه و اساسی را ریل‌گذاری کرد که مردم و بخصوص کسانی که درکی از انقلاب اسلامی نداشتند از نزدیک با شعارها و مولفه‌های انقلاب آشنا‌ شدند. 

یعقوبیان از دیگر شاخصه شهید رئیسی که برگرفته از شعارهای انقلاب یعنی مردم‌داری، مردم‌داری و شوق خدمت یاد کرد و گفت: برای شهدای خدمت و به‌خصوص شهید رئیسی رضای خداوند متعال که در رضایت مردم نهفته‌است اولویت داشت، لذا در تمام دوران کمتر از ۳ سال دوران ریاست جمهوری و در تمام فعالیت‌های این شهید بزرگوار نشانی از شوی تبلیغاتی یا انتخاباتی را ندیدیم و اعتقاد داشت تا زمانی که در مناصب حکومتی توفیق خدمتگزاری برای مردم مهیا هست باید با تمام توان خدمت صادقانه کرد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار